Straipsniai

Kodėl bankrutuoja krepšinio centrai?

Krepšinio centrai

Ar žinote kiek Lietuvoje yra krepšinio mokyklų? Daug. Lietuva turi tikrai daug krepšinio centrų ir mokyklų. Beveik kiekvienas didesnis miestas ar miestelis turi nuosavą krepšinio mokyklą ar bent jau sporto centrą, kuriame vyksta krepšinio treniruotės, o komanda atstovauja nacionalinėje lygoje.

Tačiau ar atkreipėte dėmesį, kad dauguma minėtų krepšinio mokyklų uždaro savo veiklą greičiau nei per kelis metus. Kitaip tariant, išlieka tik stipriausi arba tos mokyklos, kurios turi aiškų rinkodaros, marketingo planą.

Atkreipkite dėmesį, kad dauguma jaunų vaikų, kurie ieško krepšinio treniruočių ir įstaigų naudojasi Google paieškos sistema. Populiariausios ir geriausios krepšinio mokyklos savo laiku investavo nemažus pinigus į SEO paslaugas, marketingo ir rinkodaros kompanijas. SEO paslaugos iki šiol yra dominuojantis marketingo būdas. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad krepšinio centrai būna geriausiai matomi į užklausas paieškos sistemoje kaip pvz: geriausios krepšinio mokyklos.

Įvedęs tokius žodžius vaikas iškarto pastebi kelias tikslines nuorodas į krepšinio centrus ir šie jiems iškarto įsimena. Kai artėja pasirinkimo metas, vaikas dažniausiai prisimins tai ką matė pirmiausiai.

Kaip pritraukti daugiau vaikų į krepšinio centrą?

Sukurkite savo Facebook ar Instagram paskyros konkursą ar dovaną, kad sukurtumėte savo krepšinio mokyklos žinomumą. Pasinaudokite savo firminiu grotažyme, kad ją reklamuotumėte ir paskatintumėte savo vartotojus skelbti nuotraukas su šia grotažyme taip pat, kad būtų galima laimėti prizą. Tuomet galėsite pasirinkti 5 geriausias nuotraukas ir leisti savo gerbėjams nuspręsti dėl nugalėtojo, pasididžiavę savo mėgstama nuotrauka.

Kalbant apie prizą, puikus pavyzdys – 3 mėnesių nemokama narystė krepšinio mokyklos centre.

Kontaktuokite su žmonėmis, kurie daro įtaka krepšiniui jaunimo tarpe. Yra daug krepšinio žmonių, kurie galbūt jums neatrodys tokie populiarūs, tačiau jie turi įtaką jūs klientams.

Prieš išeinant į žaidimo aikštelę, tiek rinkodaros, tiek krepšinio aikštelėje reikės strateginio plano. Tačiau, nors strategijos yra labai įdomios nustatant etapą, komanda ir rinkodaros turi likti lankstus ir būti pasirengę ir sugebėti koreguoti strategiją žaidimo metu. Krepšinyje, nesvarbu, kiek žaidimų įrašų jūs žiūrite ar ką moko jūsų treneris, komanda turi sugebėti keisti žaidimą ir prisitaikyti prie stresinių situacijų taip pat. Panašiai rinkodaros kampanijoje, stebint savo analitikų ir konkurentų reakcijas, galėsite reaguoti į situacijas, kurios gali atsirasti kampanijos viduryje.

Krepšinis ir rinkodara gali būti visiškai skirtingos temos, tačiau tarp jų vis dar yra daug panašumų, kai tu tikrai galvoji apie tai.